Vejlederkonferencen 2024

Mandag d. 16. september 2024 kl. 09:30 til tirsdag d. 17. september 2024 kl. 12:30

Mandag d. 19. august 2024 kl. 23:55

VINGSTED hotel & konferencecenter, Vingsted Skovvej 2, 7182 Bredsten VINGSTED hotel & konferencecenter
Vingsted Skovvej 2
7182 Bredsten

Vejlederkonferencen 2024

For alle efterskolers vejledere, lærere og ledelser

Vejlederkonferencen 2024 byder på et væld af faglige input og inspiration til din vejledningspraksis. Nogle af oplæggene er for alle, andre vælger du selv på dagen. Efterskoleforeningens formand, Torben Vind Rasmussen, byder velkommen.

På konferencens første dag kan du glæde dig til to spændende oplæg om unge af henholdsvis Henrik Vestergaard Stokholm, rektor ved Nyborg Gymnasium og Anne Görlich, lektor, Center for Ungdomsforskning, Aalborg Universitet

På dag 2 beskriver Rie Thomsen, professer MSO, DPU, Aarhus Universitet 9 kendetegn for kvalitet i karrierelæring og vejledning i skolen. Vi slutter konferencen af med oplæg fra Børne- og Undervisningsministeriet om nye regler og rammer på vejledningsområdet.

Undervejs i konferencen er der tre runder med workshops, walk & talk, netværksmøder, quiz og en stor familiemiddag med masser af sang og musik. Vi glæder os til at se dig!

Bemærk: Tilmeldingen er bindende efter tilmeldingsfristen d. 19. august, og det er også dealine for ændringer.

OBS! Værelsesfordelingen er efter først-til-mølle princip, og 2- og 3-sengsværelser får fortrinsret for overnatning på Vingsted.

Læs programmet her

Samlet antal tilmeldte: 318