Mad og trivsel på efterskolerne

Assendløsevejen 1. Osted
4320 Lejre

Mad og trivsel på efterskolerne

Dagskursus med trivselssmag på hylderne

Indhold
Et dagskursus med en blanding af faglige oplæg, øvelser og aktiv læring gennem madlavningsworkshops. Vi arbejder med sunde(re) snacks som omdrejningspunkt, der kan laves i tekøkkener med fx din kontaktgruppe.

Målgruppe
Efterskolelærere, der ønsker at arbejde med mad som middel til styrket trivsel og fællesskab. Det er ikke et krav at man har madfaglige kompetencer.

Tilmelding
  • Ved tilmeldingen skal du starte med at fjerne fluebenet i ”Deltager og betaler er samme person”, hvis det er en skolebetaling.
  • Ved betalingsoplysninger skriver du således skolenavnet, att. Sekretærens/lederens navn, skolens e-mail ect.
  • Ved betalingsform vælger du enten elektronisk faktura (EAN) eller faktura og denne sendes automatisk til skolen efter tilmeldingen.
  • Ved faktura er det MEGET  vigtigt, at I bruger det kontonummer, der står på fakturaen og ikke Efterskoleforeningens sædvanlige kontonummer

Samlet antal tilmeldte: 0

kba@efterskolerne.dk