Hop til hovedindholdet

4270 Høng

GDPR med mening

Arrangementsbeskrivelse

På dette kursus har vi allieret os med GapSolutions, som har mange års erfaring med at undervise bl.a. skoler i GDPR-reglerne. Kurset tager udgangspunkt i GDPR i praksis og oversætter reglerne til noget, som du kan forholde dig til på din skole

På kurset får du en bred viden om GDPR, og om hvordan du kan overholde lovgivningen i praksis. Du får en introduktion til persondata, og får forklaret de vigtigste begreber, så du kan arbejde aktivt med GDPR i din hverdag.

Målgruppe
Kurset henvender sig til skoler, der har behov for grundlæggende viden om GDPR, eller som gerne vil have genopfrisket sin viden. Med henblik på den bedst mulige forankring på skolen opfordrer vi til, at der deltager mindst to personer fra hver skole. Optimalt set deltager der både en fra ledelsen og en kontoransat.

Tilmelding
  • Ved tilmeldingen skal du starte med at fjerne fluebenet i ”Deltager og betaler er samme person”, hvis det er en skolebetaling.
  • Ved betalingsoplysninger skriver du således skolenavnet, att. Sekretærens/lederens navn, skolens e-mail ect.
  • Ved betalingsform vælger du enten elektronisk faktura (EAN) eller faktura og denne sendes automatisk til skolen efter tilmeldingen.
  • Ved faktura er det MEGET  vigtigt, at I bruger det kontonummer, der står på fakturaen og ikke Efterskoleforeningens sædvanlige kontonummer

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >