Hop til hovedindholdet

Efterskoleforeningen logo

Vejlederkonferencen 2023

Dato og tid

Mandag d. 18. september 2023 kl. 09:30 til tirsdag d. 19. september 2023 kl. 12:30

Tilmeldingsfrist

Tirsdag d. 22. august 2023 kl. 09:00

Sted

VINGSTED hotel & konferencecenter, Vingsted Skovvej 2, 7182 Bredsten VINGSTED hotel & konferencecenter
Vingsted Skovvej 2
7182 Bredsten

Vejlederkonferencen 2023

For alle efterskolers vejledere, lærere og ledelser

Vejlederkonferencen 2023 byder på et væld af faglige input og inspiration til din vejledningspraksis. Nogle af oplæggene er for alle, andre vælger du selv på dagen. Efterskoleforeningens formand, Torben Vind Rasmussen, byder velkommen.

På konferencens første dag kan du glæde dig til to spændende oplæg om unge af henholdsvis Emilia van Hauen og Christian Hjortkjær.

På dag to sætter Helene Simonsen, professionel fløjtenist og organisationsudvikler, fokus på kommunikation. Vi slutter konferencen af med oplæg fra Børne- og Undervisningsministeriet om optagelse.dk og UPV. Undervejs er der workshops, walk-and-talk, netværksmøder, quiz og masser af sang og musik. Vi glæder os til at se dig!

Bemærk: Tilmeldingen er bindende efter tilmeldingsfristen d. 21. august.

OBS! Værelsesfordelingen er efter først til mølle princip, og 2- og 3-sengsværelser får fortrinsret for overnatning på Vingsted.

Værelserne på Vingsted er fyldt op. Vi kan stadig tilbyde overnatning på et andet hotel i nærheden.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >